Olli Kemppainen

Hammaslääketieteen kandidaatti

Olli Kemppainen

Olen viidennen vuoden hammaslääketieteen kandidaatti, jolla on työkokemusta sekä julkiselta että privaattisektorilta. Omaan tuoreen tiedon hammaslääketieteellisestä hoidosta ja jatkuva oppiminen sekä kouluttautuminen ovat minulle tärkeitä, jotta voin tarjota potilaille aina laadukasta ja asiantuntevaa hoitoa.  Teen monipuolisesti erilaisia yleishammaslääkärin töitä, kuten tarkastuksia, paikkauksia, poistoja, purentakiskoja ja juurihoitoja, erityisinä kiinnostuksenkohteina ien- ja kiinnityskudossairauksien sekä suun limakalvosairauksien hoito.

Hoito suunnitellaan yksilöllisesti yhdessä potilaan kanssa ottaen huomioon potilaan erityistoiveet, yleisterveys ja sairaudet.  Vastaanotollani ilmapiiri on rauhallinen ja empaattinen ja olenkin saanut kiitosta myös pelkopotilaiden hoidosta. Työssäni tärkeintä ja palkitsevinta ovat laadukas asiakaspalvelu, tyytyväinen potilas ja terve, kivuton suu.

Varaa aika

Erikoisosaaminen ja palvelut