Hohde palvelu

ERIKOISHAMMASHOIDON HUIPPUAMMATTILAISET PALVELUKSESSASI

Olemme keränneet eri erikoisalojen huippuammattilaiset Hohteeseen. Kouluttaudumme jatkuvasti, ja seuraamme aktiivisesti alan kehitystä. Pidämme myös itse koulutustilaisuuksia ja luentoja ympäri Suomea. Näin voimme taata sen, että asiakkaamme saavat kokonaisvaltaista, erittäin laadukasta hoitoa.

Suuret hoitokokonaisuudet toteutetaan useista erikoishammaslääkäreistä muodostetun tiimin kanssa. Erikoishammaslääkäreillämme on pitkä kokemus, ja he auttavat sinua mielellään kaikissa suun terveyteen liittyvissä asioissa. Otamme vastaan lähetepotilaita muilta hammasklinikoilta, ja teemme tiivistä yhteistyötä myös laitevalmistajien kanssa.

MITÄ ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRIT TEKEVÄT?

SUU- JA LEUKAKIRURGIAN ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRI

Tutkii ja hoitaa leuan alueen tapaturmia, sairauksia ja kehityshäiriöitä. Suorittaa vaativat hampaiden poistot, hammasimplanttien asentamisen, hampaan juurenpään leikkaukset (resektiot) sekä leukojen alueen luunsiirteet.

PROTETIIKAN JA PURENTAFYSIOLOGIAN ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRI

Hoitaa purentaelimistön toimintahäiriöitä hammasproteesien ja erilaisten keraamisten paikkaushoitojen avulla, sekä hoitaa hampaisiin liittyviä esteettisiä ongelmia. Suorittaa hampaiden korvaamiseen ja esteettiseen korjaamiseen liittyviä toimenpiteitä, ja hoitaa puremalihas- sekä leukanivelongelmia.

IENSAIRAUKSIEN ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRI, PARODONTOLOGI

Tutkii, hoitaa sekä ennaltaehkäisee hampaiden ja hammasimplanttien kiinnityskudosten sairauksia. Diagnosoi ja hoitaa parodontiittia sairastavia potilaita. Hoitaa vaikeita suun alueen tulehduksia.

OIKOMISHOIDON ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRI, ORTODONTTI

Tutkii ja hoitaa purentaan liittyviä leukojen ja hampaiston kehityshäiriöitä, rakennepoikkeamia sekä hampaiden asentovirheitä. Korjaa hampaiden purentavirheitä oikomiskojeilla ja -laitteilla sekä valmistaa uniapneakiskoja.

PAIKKAUS- JA JUURENHOIDON ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRI, ENDODONTTI

Tekee vaativia hampaiden paikkaus- ja juurihoitoja sekä ennaltaehkäisee karies- ja eroosio-ongelmia. Osallistuu laajoihin hampaiden korjaushoitoihin, joita voidaan tehdä yhteistyössä protetiikan erikoishammaslääkäreiden kanssa.

RÖNTGENDIAGNOSTIIKAN ERIKOISHAMMASLÄÄKÄRI

Röntgendiagnostiikkaan erikoistunut hammaslääkäri tutkii ja tulkitsee leukojen ja hampaiston alueen radiologiset kuvat.