Sitouta henkilöstöä laadukkaalla hammashoitoedulla

Antamalla verottoman työsuhde-edun erotut työnantajana eduksesi

Työpaikkahammashuollossa työnantaja kustantaa työntekijän hammashoidon sopimuksen mukaisesti. Tarjoamalla työpaikkahammashuoltoa osoitat, ettö työntekijöidesi terveys kiinnostaa sinua. Hammashoito on työntekijöillesi merkittävä veroton henkilöetu, joka lisää työntekijän työhyvinvointia monin tavoit: suun terveydestö huolehtimimnen edistää yleis-terveyttä, ennaltaehkäisee muita sairauksia ja vähentää sitä kautta sairauspoissaoloja.

Työpaikkahammashoito on verovähennyskelpoinen kulu

Työpaikkahammshoidosta tehdään aina kirjallinen sopimus, jossa sinä työnantajana määritettelet edun arvon. Edun edellytyksenä voi toimia esim. asema yrityksessö tai tietty työssäoloaika. Hoidosta saa verovähennyksen lisäksi myös Kela-korvauksen.

Suun terveys edistää yleisterveyttä ja työkykyä

Hyvä suunterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia ja työkyvystä huolehtimista, kun hoito on säännöllistä, siihen kuluu vähemmän aikaa ja rahaa. Työpaikan tarjoama hammashuolto edistää yleisterveyttä ja ennaltaehkäisee myös muita sairauksia sekä vähentää sairauspoissaoloja.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan kuinka työapikkahammashuolto voidaan järjestää sinun yrityksessäsi!

Suvi Kuoppala

Liiketoimintapäällikkö