Koronavirustiedote 16.3.

16.03.2020

Hohde konsernin koronavirusepidemian varautumisryhmä seuraa päivittäin koronavirustilannetta.

Hohde konsernin ohjeistukset perustuvat voimassa oleviin viranomaismääräyksiin ja -ohjeisiin epidemian leviämisen estämiseksi.

Arvoisa asiakkaamme:

Vastaanottomme ovat auki ja hoidamme kaikki asiakkaamme normaalisti, mikäli flunssan oireita ei ole.
Henkilökuntamme auttaa sinua, jos sinulla on hammashoitoon ja koronavirusepidemiaan liittyviä kysymyksiä.

Mikäli sinulla on ylähengitystieinfektion oireita (nuhaa, yskää, kurkkukipua, kuumetta tms.), olet matkustanut ulkomailla lähiaikoina tai epäilet altistuneesi koronavirukselle, olethan ystävällinen ja siirrät varaamasi kiireettömän ajan.
Ajan voi siirtää maksutta soittamalla vastaanottoomme.

Mikäli epäilet koronavirustartuntaa (COVID-19) itselläsi tai läheiselläsi, noudata hoitoon hakeutumisessa ajankohtaisia viranomaisohjeistuksia. Ensisijainen yhteydenottotapa on puhelimitse oman alueesi terveydenhuoltoon. Terveyden ja hyvinvointilaitoksen sivuilta voit tarkistaa helposti ajantasaisen ohjeistuksen.

Todettujen COVID-19 infektio- tai epäiltyjen potilaiden kiireellinen hammashoito järjestetään keskitetysti julkisen terveydenhuollon yksiköissä. Lisätietoa saat oman kotikuntasi suun terveydenhuollon yksiköstä tai päivystyksestä.