Hohde Lahti

Henkilökunta Lahti

Suu- ja leukakirurgia

Anna Suomalainen | Erikoishammaslääkäri, suu- ja leukakirurgia

Anna on työskennellyt jo lähes 15 vuoden ajan hammaslääkärinä.

Erityisosaamiseen kuuluvat viisaudenhampaiden leikkaukselliset
poistot sekä implanttihoito. Anna hoitaa potilaita Kuopion,
Joensuun, Lahden, Kajaanin sekä Ivalon toimipisteissä.

010 5050 830 / Kuopio
013 221 428 / Joensuu
08 627 566 / Kajaani
010 5050 825 / Ivalo
anna.suomalainen(at)hammashohde.fi

Anna Suomalainen

Iensairaudet

Antti Niskanen | Erikoishammaslääkäri, iensairaudet

Antti on valmistunut hammaslääkäriksi vuonna 2000 ja iensairauksien erikoishammaslääkäriksi vuonna 2006. Antti tekee paljon esteettistä hammashoitoa ja tietenkin oman erikoisalansa, iensairauksien, hoitoja. Implanttihoidoista hänellä on jo yli 10 vuoden kokemus. Lisäksi Antti on pidetty luennoitsija Suomessa ja hän täydennyskouluttaakin useita hammaslääketieteen osaajia vuosittain. Hän käy myös itse vuosittain täydennyskouluttautumassa ulkomailla. Hän on toiminut jo vuosien ajan Hammaslääkäriliiton valkaisuhoitojen asiantuntijana ja häntä on haastateltu valkaisuasioissa useisiin lehtiin. Antti on toiminut  asiantuntijana myös Ylen Akuutti-ohjelmassa.

Antin erityisosaamisalueisiin kuuluvat iensairaudet, esteettinen hammashoito ja implanttihoidot. Antti työskentelee vastaavana hammaslääkärinä Lahden toimipisteessä sekä konsultoi viikottain hammaslääkäreitä Jyväskylän ja Kuopion toimipisteessä.

09 6811 3800 / Helsinki
antti.niskanen(at)hammashohde.fi

Antti Niskanen

Röntgendiagnostiikka

Ani Lakoma | Erikoishammaslääkäri, radiologia

Ani on valmistunut hammaslääkäriksi Helsingin yliopistosta vuonna 2002 ja suuradiologian erikoishammaslääkäriksi 2017. Hohteella Ani laatii lausuntoja röntgentutkimuksista ja osallistuu konsultaatioyhteistyöhön hammaslääkäreiden ja erikoishammaslääkäreiden kanssa.
Ani ylläpitää ammattitaitoaan kouluttautumalla aktiivisesti. Hän myös täydennyskoulututtaa hammaslääkäreitä sekä hoitohenkilökuntaa.
Työssään Ani nauttii siitä, että hän voi osallistua potilaan laadukkaaseen ja huolelliseen hoitoon.
info(at)gasellinhammaslaakarit.fi

Ani Lakoma

Hammaslääkärit

Katja Alalauri | Hammaslääkäri

Katjalla on yli 15 vuoden kokemus yksityishammaslääkärinä Lahdessa. Hän toimii monipuolisena yleishammaslääkärinä yhteistyössä Hohteen muiden asiantuntijoiden kanssa.

Katjan erityisosaamisalueisiin kuuluvat keraamiset Cerec-paikkaushoidot.

Katja Alalauri
Marina Casas | Erikoistuva hammaslääkäri, kariologia ja endodontia

Marina on valmistunut hammaslääkäriksi vuonna 2011. Hänellä on laaja kokemus hammaslääkärin työstä niin julkiselta kuin yksityiseltä puolelta. Kokemusta hammaslääkärin työstä löytyy myös Espanjasta. Valmistumisensa jälkeen Marina kouluttautunut aktiivisesti niin kotimaassa kuin ulkomailla. Marina pitääkin hammaslääkärin monipuolisesta työstä ja haluaa oppia koko ajan lisää. Tällä hetkellä hän erikoistuu Helsingin yliopistossa kariologiaan ja endodontiaan.

Hammaslääkärin työssä tärkeintä on ihminen kokonaisuutena. Hammashoidon tulee sujua mukavasti ja kivuttomasti. Siitä Marina pitää huolen empaattisella ja huolellisella luonteellaan. Vapaa-ajallaan Marina harrastaa musiikkia ja improteatteria.

Marina Casas

Alicia Lopez | Hammaslääkäri

Alicia valmistui hammaslääkäriksi Madridin Complutense Yliopistosta vuonna 2013 ja on suorittanut Espanjassa myös protetiikan ja implantologian jatko-opinnot. Suomessa Alicia on ollut töissä julkisella puolella 5 vuotta ja yksityisvastaanotolla Espanjassa. Hohteella hän tekee monipuolisesti hammashoitoa kaiken ikäisille potilaille. Erityisenä osaamisalueena kiinteä- ja irtoprotetiikka, purentafysiologia ja implantologia.

Vuodesta 2019 alkaen Alicia on Santiago de Compostelan yliopiston hammaslääketieteen klinikan assistentti. Hän ohjaa ja auttaa opiskelijoita tekemään proteettisia hoitoja. Alicia suorittaa tällä hetkellä myös tohtorin tutkintoa Santiago de Compostelan yliopistossa.

Alicialle on tärkeää, että potilaalla on vastaanotolla mukavaa. Hammashoidon tulee olla kivutonta ja rauhallista.

Lämpimästi tervetuloa Alician vastaanotolle Hohde Lahteen!

Suuhygienistit

Heidi Linna | Suuhygienisti

Heidi on valmistunut suuhygienistiksi vuonna 2000. Valmistumisensa jälkeen hän on työskennellyt julkisella sektorilla suusairauksien poliklinikalla sekä yksityisellä puolella kirurgian, oikomishoidon ja iensairauksien parissa.

Heidin työnkuvaan kuuluvat mm. hammaskiven poistot, valkaisut, kirurgian parissa työskentely, oikomishoidon avustavat tehtävät sekä itsenäisten oikomishoitotoimenpiteiden tekeminen. Lisäksi hän toimii vastaavana suuhygienistinä ylläpitäen ja kehittäen hoidon laatua.

Heidi Linna
Sallamari Salmivaara | Suuhygienisti

Sallamari on valmistunut suuhygienistiksi vuonna 2013 ja työskennellyt aiemmin yksityisvastaanotolla iensairauksien parissa. Työnkuvaan kuuluvat mm. hammaskiven poistot, valkaisut sekä potilaan omahoidon ja suun terveyden ohjaus.
Työssä on hänen mielestään tärkeintä hoitaa jokaista potilasta tälle parhaiten soveltuvalla tavalla ja potilasta kuunnellen. Sallamari nauttii siitä, kun pystyy opettamaan potilailleen uusia tapoja joilla voi ylläpitää ja edistää suun terveyttä.
sallamari.salmivaara(at)hammashohde.fi

Sallamari Salmivaara

KIINNOSTAAKO TYÖPAIKKA ALAN HUIPULLA?

Hohde hakee uusia hammaslääkäreitä.
Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
Yhteydenotot: ville.pesonen(at)hammashohde.fi