Anni Temonen

Hammaslääkäri

Anni Temonen

Tervetuloa vastaanotolleni, sinun hyvä potilaskokemuksesi on tärkein tavoitteeni. Olen terveydenhuoltoon erikoistuva hammaslääkäri, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus potilastyöstä. Vastaanottoni viihtyvyyden keskiössä on reipas tervehdys. Onnistunut käynti syntyy huolellisesta tutkimuksesta ja yhdessä tehdyistä hoitopäätöksistä. Nappiin mennyt puudutus ja kivunlievitys on yhä toimintani tärkeimpiä mittareita.

Olen suorittanut kattavan Hammaslääkäristä suulääkäriksi -sarjakurssin lopputentteineen ja huomioin aina potilaan yleisterveyden vaikutuksen antamaani hoitoon. Erityisosaamisaluettani ovat hammastarkastukset, iensairaudet,  paikkaushoito, juurihoidot ja dentoalveolaarikirurgia. Protetiikkaa tarvitessasi ohjaan sinut siihen perehtyneelle kollegalle. Hammaslääkärikäynti aiheuttaa voimakasta pelkoa monelle suomalaiselle. Pelkopotilaiden luottamuksen saavuttaminen on työni hienointa sisältöä. Hoidan myös lapsipotilaita.

Varaa aika

Erikoisosaaminen ja palvelut